sunnuntai 7. joulukuuta 2014

11. Pukin konttiin...

Heips! Tähän postaukseen olen tehnyt listan joululahja-toiveista ja en nyt sanoisi sen olevan niinkään pitkä. Sen enempää selittelemättä, käydään suoraan asiaan.

1: Järkkäri

Eli ykkösenä on tämä nikonin D3200 jonka saan melko varmasti :3 Tätä toivon sen takia että sillä saa paremmin kuvia kuin tuolla mun canonin videokameralla, jota käytän lähinnä videoiden kuvaamiseen jos ollaan jossain niin se on kätevän pieni.

2: Ratsastuskypärä

Vanha kypärä nimittäin alkaa natista siihen malliin pian että pitäisi hankkia uusi. En vain oikein tiedä minkä laisen haluaisin kun toivioisin sellaista joka on hyvä ja näyttää suht järkevältä päässä. Tää Halorider mikä mulla nyt on, on ollut tosi mukava mutta vähän hiostava varsinkin kesäsin.


3: Kisahousut

Nykyiset alkaa käydä hieman lyhyiksi, joten uudet oisivat ihan ajan tasalla. Käytin noita nyt kuitenkin kesän ja syksyn kisoissa. Periaatteessa voisin myös säästää itse mutta katsoo nyt :D


4: Neuleita

 Neuleet ovat niin ihania päällä ja sellaisia rentoja, kotoisan oloisia joten olisi kiva jos niitä olisi vähän enemmän.

5: Kännykän kuoria

Ois toosi kivaa saada uusia kuoria tohon mun laitokseen kun nää mitä mul nyt on, niin on joko halkeamassa tai tosi neutraalin värisiä. Joten värikkäitä kuoria ois hauska saaada :)



Tässä oli nyt tällainen lyhyehkö postaus mun lahjatoiveista, joita ei ookkaan niin hirveästi koska mulla on nyt aika lailla kaikkea mitä tarvitsee. Toki ylläpitohevonen ois jees mut ei oo ihan varaa :(

Seuraavaan postaukseen voi olla hieman aikaa koska ideat taas hieman vähissä joten kommentoikaa niitä tuohon ja mielipiteitä.
Se ois sit vaa moiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti