torstai 16. kesäkuuta 2016

28. Kouluratsastajaksi?

Oi ooi, pitkästä aikaa taas avasin tän bloggerin. Tää kirjottaminen oli jäänny vähän taka-alalle ysin loppukiireiden ja pienen stressin takia. Nyt kuitenkin alkoi kesäloma ja blogille on enemmän aikaa. Käydään myös ostamassa mulle oma läppäri jossain vaiheessa kesää niin voin ottaa sen mukaan jos lähden pois pidemmäksi aikaa kotoota, jotta voin kirjoitella.

Pari viikkoa sitten olin koulutunnilla, joka meni aivan super! Siis yllätyin toden teolla siitä miten kiva Herba voi olla ratsastaa. Tamma oli niin kevyt ja miellyttävä, sekä polki takajaloilla paremmin kuin ennen.

1.

Laukkakin pyöri kunnolla ja sain tosi hyvin työstettyä sitä. Takajalat astu mun silmään ainakin hyvin alle. Kun ei tolta vanhalta sporttimummolta voi niin paljoa vaatia vielä :P 

2.
3. Takakeno havaittavissa :DD
 Omassa istunnassa toki on aina paranneltavaa. Sen huomaan varsin selvästi tuntien jälkeen jos on jollain ollut kamera kädessä. Tältä kerralta tuli näkyviin tuo takakeno ja se miten mun jalat seilailee vähän siellä sun  täällä aina välillä. Käsiini alan olemaan jo kohta melko tyytyväinen, sillä ne on alkanut pysymään entistä paremmin omilla paikoillaan. Käsistäkin on kuitenkin sanottavaa, pitäisi saada nyrkit pystyyn eikä leikkiä mopoilijaa.


4.

5.
 On tää neiti kyllä niin hellyyttävä hevonen loppujen lopuks. Ei vois parempaa treenikaveria löytää vaikka etsis. Tää kun on niin opettavainen ja huomauttaa selkeästi kun jokin ei toimi tai kun jokin menee pieleen/hyvin.

6.
Eipä mulla sen kummempaa kerrottavaa. Me nähdään seuraavan postauksen merkeissä, ja se ei toivottavasti ole monien viikkojen päässä :D Adios!

-Jessica

AI NIIN! KERTOKAA VÄHÄN TEIDÄN KESÄN SUUNNITELMISTA
 JA JÄTTÄKÄÄ PALAUTETTA TÄN KERTASESTA POSTAUKSESTA.

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus, vähän hankala sanoo lempikuvaa kun kaikki oli niin kivoja:) Jos kuitenkin pitää sanoa joku niin silloin nro. 4.
    Mun silmään sun blogi on vähän turhan kapea, jonka takia sitä on vähän hankala lukea, samoin kun kuvat ovat vähän pieniä. Jos näitä kuitenkin suurentaisi, niin tätä ois ihan super lukea:)

    Mun kesään tulee kuulumaan leireilyä, mökkeilyä ja semmosta peruskesälomajuttuja, et ei mitään kovinkaan ihmeellistä- ainakaan vielä- oo suunnitelmissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja täytyy laittaa korvan taakse toi ehdotus blogin leventämisestä, kun olen tässä uutta ulkoasua suunnittelemassa.

      Kuulostaapa sun kesäsuunnitelmat muuten ihanan rennoilta :)

      Poista