torstai 30. kesäkuuta 2016

29. Vähän mietteitä tulevasta?

Moikka! Istun tällä hetkellä sängylläni teille kirjoittamassa. Sain nimittäin eilen uuden tietokoneen, kannettavan sellaisen. Lähinnä opiskelujen vuoksi tämä hankittiin, jotta saisin tällä tehtyä kaikki tarvittavat koulutyöt.

Ja ai niin, meikä pääsi sisään Ypäjän Hevosopistoon! Joten n. puolentoista kuukauden päästä pakkaan kamaat kasaan ja muutan opiston tiloihin. Pakko myöntää että vähän jännittää lähteä pois kotoota. Etenkin se asuntolaelämä ihmetyttää ja toki myös se, kuinka kauan mulla kestää tottua Hevosopiston rutiineihin ja kaikkiin paikkoihin.

Koulu alkaakin siis 15.8 ja 14.8 käydään varmaankin koko perheen voimin siellä laittamassa mun tavaroita jotta opiskelun aoittaminen olisi mahdollisimman helppoa.

Opiskelupaikan saannin lisäksi on mulla muutakin kerrottavaa. Lähinnä sellaisia pieniä kuulumisia,  mutta tykkään aina siirtää mun mietteitä tänne blogiin. Nyt se varsinkin on helppoa kun on tää uus kone ja tän päälle laitto on niin vaivatonta ja nopeeta. Ennen kun sai oottaa vähintään 15-30 min. että se pöytäkone oi käyttövalmiina.

Mutta tosiaan, jos niitä kuulumisia vähän avartaisin. Mulla on mennyt  Herban kanssa nyt tosi hyvin, vaikka iltatunnit loppuivatkin. Käyn silti kerran viikkoon yksityistunnilla Emman silmän alla ja pari kertaa viikkoon meen itsenäisesti.

 Tän viikon itsenäiset meneekin kisoissa, kun mennään siuntioon Övergårdin tallille 1-tason kisoihin hyppäämään. Aattelin mennä luokat 60cm ja 80cm. Tällä hetkellä on tosi hyvä fiilis vaikka en ookkaan hetkeen Herballa hypännytkään. Huomenna ois kuitenkin tarkoitus vähän hioa sitä estetekniikkaa lauantaita varten.

Muuta sanottavaa mulla ei vissiin taidakkaan olla joten jätän tän postauksen tähän, ja toivon että ootte jaksanut lukea tällasen tylsän, kuvattoman höpöttelytekstin :D

Se oiski vissii moro!

-Jessica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti