sunnuntai 20. marraskuuta 2016

35. Hmm...

Voi apua kun oon ollut kauan poissa. Kattelin tossa selaimen kirjanmerkki-palkkia, jossa tää mun blogin linkki komeili. Mietin hetken pitäskö sitä avata vai ottaa se siitä pois kun en tänne kuitenkaan kirjota. Päätinkin sitten sen avata ja tässä mä oon, teille kirjottamassa.

Mun on ihan pakko myöntää, että on mulla ikvä kirjottamista ja ajatusten jakamista teille. Mulla on vaa toi koulussa oleminen vienny niin paljon aikaa, varsinkin nyt kun oon siellä lähestulkoon 24/7.

Paljon on muuttunut tässä parin kuukauden ajan kun en tänne ole mitään julkaissut. Hevoskuviot mukaanlukien. Herbahan ei siis oo mulla enää puoliylläpidossa, kun en millään pääsisi tarpeeksi usein tammaa moikkaamaan. Lomilla kuitenkin pyrin käydä tervehtimässä.

Sen sijaan olen aloittanut valmennuksessa käymisen Hevosopiston ratsastuskoulussa. Meillä on oma viiden hengen ryhmä, joka pyrkii kilpailemaan aktiivisesti. Olen tutustunut Robinetta-nimiseen tammaan, joka on hyvin Herban kaltainen. Tämä luultavasti onkin syy siihen, miksi tähän tammaan tykästyin.






Robinettalla mun olisi tarkoitus edetä hieman isompiin luokkiin, kun Herballa jumituin alas 80 cm-tasolle. Nyt tosin on tullut hieman takapakkia kun tamma on iskenyt talvivaihteen päälle ja vauhtia löytyy enemmön kuin olisi tarve. Kokeillaan seuraavalla tunnilla hieman vahvempaa kuolainta, josko se löytäs jarrua hieman.

Muuten ratsastukset on sujunu ihan hyvin, vaikkakin kerrat ovat vähentyneet ylläpitopäivien määrää ajatellen.

Kaikenkaikkiaan en voi käsittää sitä mite nopeasti aika on kulunut. Vastahan mä muutin ja aloitin opiskelun ja kohta on jo joululoma. Me myös suuntaudutaan kohta. Se ehkä jännittää tällä hetkellä eniten. Toivon kovasti pääseväni ykköstoiveeseen, sillä se olisi tulevaisuuteni suunnitelmien osalta paras vaihtoehto Tai näin itse koen asian.


Tähän hätään en oikeen saa lisää tekstiä tuotettua ja mua myös väsyttää melkosen paljon, joten päätteen tän postauksen tähän ja toivon, että joku on vielä mun blogin messissä vaikka mulla taukoa onkin ollut.

Hyvää yötä muksut!


-Jessica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti