lauantai 10. kesäkuuta 2017

39. Valokuvausta

Heippa!

Mainitsinkin teille jo siitä, että minulla on myös kuvasivut tämän blogin lisäksi. Voisin kertoa niistä hiukan lisää.
Elikkäs, olen harrastanut valokuvausta jo jonkin vuoden ja kuvasivuja olen pitänyt pystyssä kohta vuoden. Laitan sinne aina kuvat esim. kisoista, tai jos vaikka käyn tekemässä jonkin sortin 'kuvauskeikan'.
Alla hieman esimerkkiä kuvista mitä olen lähiaikoina ottanut,






Kuten huomata voi, olen hyvin hevospainoitteinen valokuvaaja. Toki kuvaan myös muutakin, otan mielelläni esim. muotokuvia. Haluaisin kuitenkin laajentaa osaamistani kuvauksen suhteen ja ottaa paljon muustakin kuvia, kuin vain näistä kaviokkaista.



Valitsin tähän postaukseen kesäisempiä kuvia, jotta postaus pysyisi mukavan pirteänä. Jos haluat nähdä lisää otoksiani, on tässä linkki, tai voit käydä navigaatiopalkissa olevan "kuvat" sivun kautta.






Kertokaahan mitä piditte tästä postauksesta, joka oli hieman erilainen kuin yleensä.

Tulossa on myös tekstiä liittyen tämän päivän talkoisiin huomista klinikkaa varten, sekä myös itse huomisesta päivästä!

2 kommenttia:

  1. Vau tosi ihania kuvia! Olisi kiva nähdä tässä blogissa esim. jotain valokuvausvinkki postausta ja muutenkin postauksia hevoskuvaukseen liittyen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täytyy laittaa korvan taakse tuo ehdotus ;)

      Poista